sobota, 30 lipca 2011

zakupowy update

na liście ślubnych zakupów mogę odznaczyć


butki:
kupiliśmy [w trakcie arcy-męczącej podróży Mielno-Olsztyn] te cudeńka w ALDO w Galerii Bałtyckiej



[wkrótce dotrze druga para butków :D też podrzucę fotkę]


2) muszla do obrączek [zamiast srebrnej tacki]








3) Biżuteria [brak mi tylko ozdoby do włosów, ale mam już coś na oku)

zakupiona w Bijou Brigitte w Złotych podczas szalonego, urodzinowego wypadu do stolicy  jak to zwykle my wszystko 'w tempo', ale mimo to cieszę się z zakupów i wyjazdu, bo zdecydowanie można je uznać za udane zwłaszcza dzięki wszechobecnemu i uśmiechniętemu rybkowemu 'Sto lat', które ubóstwiam ponad wszystko.
Na koniec kolczyki z salonu Vivien Vigo 

takie jak chciałam...
choć nie do końca idealne 
-
długie,
błyszczące i
na sztyft,
choć marzyły mi się takie z dużych kropel...
te też są piękne i będą pasować :)


next week załatwię tańce, paznokcie i kosmetykę
i będzie to oznaczało iż nadrobiłam związane z dyplomem zaległości :)
jeej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz