niedziela, 20 czerwca 2010

# 4 I do I do I do....



Po obejrzeniu REWELACYJNEGO musicalu MAMMA MIA postanowiłam sobie, że mój wieczór panieński [bo chcę zorganizować go sobie sama był dokładnie taki, jaki chcę] …bo czyż nie wspaniałym pomysłem na wieczór panieński jest karaoke abba połączone z przebraniem się za abba-babki no i oczywiście jeszcze poszukać trzeba jakiś abba-drinków :)

hih! mogę też porobić galaretki alkoholowe w foremkach literkowych A i B :D :) nie podejrzewałam siebie o taką błyskotliwość !!!

Bardzo ważnym elementem wieczorku panieńskiego będą przebrania, które zamierzam sama przygotować i podrzucić każdej z dziewuch przed imprezka... np o 12 żeby za wiele nie mogły się domyśleć i skonsultować :) [oczywiście

uprzednio należy się z każdą wybrać na zakupki i zorientować w rozmiarze] przyszyję falbanuchy do legginsów :D dobrze że akurat są modne to wyrwę je tanio i w fajnych kolorkach :)

przygotowałabym jakieś strojki w stylu tych -->

oczywiście na myśli mam wyłącznie spodenki damskie, bo facety tutaj to jakieś dziwolągi :) + jakaś disco-bluzka :) jeśli któraś z GIRLs dotrze na tego bloga nie będzie już dla niej tajemnicą co się szykuje :) nie do ukrycia jest fakt iż inspiracją jest Mamma Mia, więc również Donnę & The Dynamos :)

będziemy śpiewać i śpiewać na komputerku/tv puszczę teledyski Abby [Sis zapowiedziała iż posiada takowe] a później będziemy też tam wyświetlać karaoke :D

BTW te ciuszki i stylizacje abbabek poniżej są dla mnie najcudniejszymi, to tak są ubrane gdy myślę o tym zespole i w główce jawi mi się właśnie ten obraz :)

opaski są bezbłędne, nawet Blair Waldorf by się takich nie powstydziła! ale jako że póki co jestem daleko w tyle z GG [Gossip Girl] a o wiele bardziej do przodu z GG = Gilmore Girls to o włosach i stroikach doń będzie jeszcze mowa :)

W domku - w wielkim pokoju, albo na sali :D gdzie harcowałybyśmy jako ABBAbki przygotuję ze styropianu wielkie litery ABBA :) żeby było z czym do fotek no i oczywiście w planach mam również nagranie filmu kamerką, który po jako-takim zmontowaniu trafi do moich dziewuch jako wieczna pamiątka szalonej młodości i mojego szalonego panieństwa :P

jak się uda to postaram się też pożyczyć od Rybka kulę disco :) bo akurat takową ma :)

a apropos butków, to nie pozostawiając wątpliwości każda ma swoje butków to ja im nie kupię :P mam baaaardzo i to wiecznie baaardzo za mało swoich :P i torebek też :P

ja załatwię spodnie i bluzki na czas zABBAwy a później [o ile wykażemy po temu siłych i chęci udamy się na miasto we własnych strojach disco :)

w końcu!!!! spodnie w jakich jest blondi Agnetha !!!! rewelka no i w Mamma Mia też się podobne pojawiają przecież i tamte też są rewelacyjne [czy ja już Wam pisałam kiedykolwiek, że KOCHAM DZWONY!!!] {dzwon Zygmunta też bo jest w Krk, które wciąż jest jednym z ulubieńszych miast moich}

tutaj MAMMA MIA wystawiana w teatrze, ale stroiki czadzik :D


MAMMA MIA jest też wyświetlana w teatrach :D natknęłam się na masę kostiumów teatralnych --->

ideał wielkie rękawy i wielkie dzwony :D

Oczywiście odśpiewam Rybkowi "I do I do I do" :)

tutaj poniżej może ciuszki nie na tę moją panieńską imprezkę, ale koncepcja fotki mi się podoba więc zachowam sobie tutaj na wszelkie W - jakby moje dziewuchy założyły falbany na weselicho można takich póz spróbować :D a już na pewno mogę spróbować takiej pozy ze świadkowymi :)

A na koniec z pozdrowieniami absolutnie fantastyczne zdjęcie :)

marzy mi się aby każda GIRL była tak radosna na fotografiach z imprezy

Co do zabaw, typowo 'panieńskich' zabaw wieczorowych to inwencję pozostawię najprawdopodobniej mojej druhnie i mojej świadkowej. Bo chcemy mieć 4kę naszych ludzi - grupę wsparcia ;)
nie obrażę się za quiz, jakieś kalambury.... z resztą byłam póki co tylko na jednym wieczorze i nie było jakiś szczególnych tematycznych zabaw...
PS: Mam nadzieję że w końcu moja połówka coś tutaj naskrobie, bo w końcu to NASZ blog a nie MÓJ... a może po prostu panikuję na skutek dzisiejszych wydarzeń :( nie wiem
mam nadzieję że jak jutro wstanę wszystko okaże się koszmarem, w którym główną rolę gra znienawidzony Sknerus McKwacz

1 komentarz: