poniedziałek, 26 lipca 2010

w każdej bajce jest ziarnko prawdy...



Dawno dawno temu na oceanie istniała wyspa ktora zamieszkiwały emocje,
uczucia oraz ludzkie cechy- takie jak Dobry Humor, Smutek Mądrość, Duma a wszystkich razem łączyła Miłość.
Pewnego dnia mieszkańcy wyspy dowiedzieli sie ze niedługo wyspa zatonie.
Przygotowali swoje statki do wypłyniecia w morze, aby na zawszeopuscic wyspę.
Tylko miłość postanowiła poczekać do ostatniej chwili.

Gdy pozostał jedynie maleńki skrawek lądu, miłość poprosiła o pomoc.

Pierwsze podpłynęło bogactwo na swoim luksusowym jachcie. Miłość zapytała: Bogactwo, czy możesz mnie uratować? Niestety nie pokład mam pełen złota, srebra i innych kosztowności. Nie ma tam juz miejsca dla ciebie- odpowiedziłao Bogactwo.

Druga podpłynęła Duma swoim ogromnym czteromasztowcem. Dumo zabierz mnie ze sobą poprosiła Miłość! Niestey nie mogę cie wziąść, na moim statku jest wszytsko uporzadkowane a ty mogłabys mi to wszystko popsuć... odpowiedziała Duma i z dumą podniosła piękne żagle.

Na zbutwiałej łódce podpłynął Smutek. Smutku zabierz mnie ze sobą poprosiła Miłość! - Och miłość ja jestem tak strasznie smutny ze chce pozostać sam- Odrzekł Smutek i smutnie powiosłował w dal.

Dobry Humor przepłynął obok miłosci niezauważając jej, bo był tak rozbawiony ze nie usłyszał nawet wołania o pomoc.Wydawało sie, ze miłość zginie w głębiach oceanu...

Nagle miłość usłyszała : Chodz zabiorę cie ze sobą- powiedział nieznajomy starzec. Miłość była tak szcześliwa i wdzięczna ze zapomniała zapytać kim jest jej wybawca Miłość bardzo chciała sie dowiedziec kim jest ten tajemniczy starzec.

Zwróciła sie o porade do Wiedzy.
-Powiedz mi prosze kto mnie uratował ?
-To był czas odpowiedziała Wiedza.
-Czas?-Zdziwiła sie miłość?-Dlaczego Czas mi pomógł ?
Tylko czas rozumie, jak waznym uczuciem w życiu każdego człowieka jest MIŁOŚĆ- odrzekła Wiedza :)

PS: dobrze że jako Rybki potrafimy dobrze pływać i część Miłości uratowaliśmy tylko dla siebie zanim przybył tam Starzec i uratował ją dla całego świata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz