czwartek, 18 sierpnia 2011


wywód rozpieszczonej panny panieńskiej

Lista gości na panieński:

1 Świadkowa Sz.
2 Świadkowa M. << nie będzie jej bo ma kłopoty z pracą i nie wyrwie się z Poznania
3 Kozaczka [WPIA] << nie będzie jej bo jest w Hiszpani
4 Sikorka [WPIA]
5 Kaczorowska [WPIA] << nie będzie jej bo jedzie do domu, by pomóc w przygotowaniach przed ślubem brata
6 Wronka << nie będzie jej bo jest w UK
7 Zawor [WPIA] << nie będzie jej bo nie ma jej wówczas w Olsztynie
8 E. [WPIA] << nie będzie jej bo jedzie na koncert 
9 A.J. [WPIA] będzie, i to ze zdwojoną siło{ciąża}
10 Ewcia [LO]<< nie będzie jej bo pisze mgrkę i nie przybędzie z Krakowa
11 Nikiel [LO] << nie ma kasy przyjechać z Gdańska [przyjaźnimy się od gimnazjum :(]
12 K. K. [LO] << jest na żaglach z Chmielem, wątpliwe że przybędą
13 Chmiel [LO] << j/w
14 Aga Barska [LO]
15 Madzia [LO] << nie będzie jej bo ma praktyki w Kostrzyniu
16 Sońka [LO]
17 Małyszek [LO] << nie będzie jej bo pon-pt pracuje i nie ogarnie
18 Daga {sis R} << w sumie nie usprawiedliwiła się sama, ale nie będzie jej bo jest otwarcie sklepu i będzie pomagać
19 Ania {bratowa R} << praca nie pozwala jej przybyć
20 Olcia [kuzynka]<< bo jest z Wrocka, przy niej był mega znak zapytania więc to nie zdziwko że jej nie będzie
21 Ireth << nie będzie jej bo jest na wakacjach, Chorwacja
22 Vintage << nie będzie jej w związku z wydarzeniami o których niedano pisała
23 Monia 
24 Marta Niska << wciąż nie wiem czy będzie
25 Izka << z małym i mężem zbierają się na wycieczkę do Pragi, jadą w niedzielę
26 Karolina << wybywa z facetem na weekend

chciałam żeby to było babskie tłumne spotkanie
zaproszenia powędrowały do dziewczyn na początku sierpnia
strasznie mi smutno, panieński jest raz w życiu
nie wiem co ja losowi zrobiłam że wszystko, wszystko, wszystko jest przeciwko mnie
ciężko mi z tym
w domu nie jest tak jak powinno, liczyłam na odprężenie na imprezie
ale nie wyjdzie
bo każdy ma milion ważniejszych spraw niż ja, a najgorsze w tym wszystkim że ja się nad wszystkim roztkliwiam

nie mam nawet entuzjazmu robić nic
miałam szaleć z handmadeowymi prezentami, a na myśl o sobocie mam łzy w oczach
nie ma R, nie mam się w kogo wtulić
kur** m**!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz