środa, 18 maja 2011

bajkowy ślub

życie się komplikuje
jak to życie
coraz więcej łez wylewam z dnia na dzień
ale mam kogoś kto je osusza
choć to sytuacji nie rozwiązuje niestety
nic to!
żyjemy
mamy siebie
cieszmy się tym póki trwa w zdrowiu i szczęściu
{umiem to powiedzieć ale nie umiem wcielić :( }

wciąż poszukuję biżuterii ślubnej bądź inspiracji ku takowej
niektóre pomysły są tak proste że wydaje mi się że potrafiłabym sama sobie z nimi poradzić ?
czy aby na pewno?
nie wiem?
ale to co znajduję na stronach ze ślubną biżu jest albo sztampowe,albo krótkie albo wszystko na raz i ma cenę z sufitu!
nic to!
podczas poszukiwań odnalazłam cudną niespodziankę!
kolekcję biżu i sukien inspirowanych tzw. "Księżniczkami Disneya"czyli coś dla księżniczek które już dorosły, 
ale jeszcze nie wy-rosły

biżuteria jest absolutnie cudna!
a ta sukienka z pewnością posłużyła za inspirację do stworzenia mojej :)
choć wg mnie moja ma lepszy gorset!
i chyba jest ładniej zdobiona, i nie mam trenu, nie chciałam i wciąż nie chcę ;)]
nawet nad opaską się zastanawiam przez to wszystko


bajkowo bajkowo !!!
zadbam też o szklane pantofelki i o to żeby bajka trwała i trwała...
długo i szczęśliwie jak nasze szczęśliwe pożycie :)
dzisiaj obchodzimy studniówkę przedślubną! 
muszę wymyślić coś romantycznego :)



PS: wiecie już pewnie że Księżniczką, do której należy ta suknia jest
bibidi babidi bu!!
PS3: wyobrażacie sobie panieński w stylu "Księżniczki" hi hi hi :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz