sobota, 6 listopada 2010

po "tak"

ciągle zastanawiam się nad FIRST DANCE SONG ;?
znam zbyt wiele pięknych piosenek + jak zwykle jestem niezdecydowana
i stąd kłopociki
znalazłam listę 'klasyków' na 1st Dance:


Unforgettable by Nat King Cole
[fajna, ale zbyt klasyczna i w starym stylu]


The Way You Look Tonight by Frank Sinatra
[z niewiadomych przyczyn kojarzy mi się z gwiazdką]


What a Wonderful World by Louis Armstrong
[tę piosenkę kocham szczerą miłością :D zawsze się uśmiecham gdy ją słyszę, bardzo pasuje do Naszego Dnia, tylko czy jest 'naszą' ?]


Can't Help Falling in Love by Elvis Presley
[...take my hand, take my whole life too
for I can't help falling in love with you ...
pasować pasuje również :)
ale czy Elvis to good idea?]


At Last by Etta James
[tytuł tej piosenki widzę pierwszy raz w życiu, ale nutka jest mi dobrze znana, intro jest rewelacyjne i słowa świetnie pasują i rytm jest cudny]


w wersji BEYONCE też rewelka


Unchained Melody by The Righteous Brothers
[czyli jak to śpiewałam za dziecięcych lat "jo-o-o-ur tacz" :D]


Endless Love by Diana Ross and Lionel Richie
[mam łezki jak tego słucham, piękna jest ta piosenka i w dodatku śpiewana przez duet :)]

no i nie można zapomnieć o tej piosence która mnie nęci i która marzyła mi się już kiedyś dawno dawno temu kiedy Miłosz był bezosobowo zwany MMM*
[*Mężczyzną Moich Marzeń]




[ale zraża mnie do niej fakt, że niezbyt pięknie wychodzą do niej układy taneczne, jakie obejrzałam na YT ;/]

oglądam taniec z gwiazdami przez pryzmat 1st dance
ale cholercia nic mi się nie spodobało na tyle żebym wiedziała że TO JEST TO

pewnie dzisiaj coś tu jeszcze dopiszę bo pewnie przez to że jestem choruskiem mam masę chęci na poszukiwania idealnych elementów 'fish wedding project'

XoXo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz