wtorek, 10 sierpnia 2010

Dla mojej kochaniutkiej obserwatorki


schodziłam nogi w poszukiwaniu sukni godnej 18-wrześniowego WIELKIEGO DNIA
niestety póki co nic takiego nie znalazłam
przypadkowe spotkanie A poszerzyło zakres poszukiwań prowadzonych odtąd wspólnymi siłami o jeszcze jedną sukienkę i biżu
otóż zgodnie z moimi zakładkowymi zasobami warto zajrzeć tutaj --> Galeri biżuterii && [perłowo dla A / 2 / 3 ] tutaj biżu jest nawet tania, ale zdjęcia są kiepskie i nie wszystko widać jak należy ;/ Magraf istne cuda wyprawia właścicielka bloga Black Diamond [która prowadzi też sklep z cudami]BiałaMagia nie odstaje d czarnego diamentu, zwłaszcza że zaistniała tu u mnie już kolejny raz :) niewiele widzę tu dziś wpadających w oko i zapadających w pamięć biżu, ale może z czasem się odmieni i przyda mi się ponownie ten adres? warto zachować: wavelit
niepowtarzalne piękno tworzu Vevka, warto też pochwalić nieczęsto spotykany porządeczek, wchodzisz , szukasz, wybierasz kupujesz...wszystko przyjemnie i przez 'ą' i 'ę' :) ale z pełnym zadowoleniem na koniec :)
uwielbiam też niezmierzone dotąd w całości skarbce biżu na allegro, szczególnie w dziale z antykami :) wiekowa biżuteria ma w sobie to tzw. 'coś'

ciao!

1 komentarz:

  1. Kochanie, jestem pod wrażeniem... Świetne strony! Dziękuję i ślę miliony buziaczków. Do zobaczenia wieczorem. Obserwatorka

    OdpowiedzUsuń