niedziela, 7 sierpnia 2011

hmmm...

znalazłam wspaniały sklep pod adresem http://www.skleporganza.pl
naprawdę masa interesujących mnie gadżetów


dla przykładu: zabawne prezenty na panieński - nie seksowne ciuszki, ale zapewnienie Młodej sprzątania w stylu glamour ;) pod pachę poradnik Antheai i taniec na rurze [od odkurzacza] ku uciesze mężulka gwarantowany :)
taką zmiotką i w takich rękawicach na pewno wszelkiego rodzaju sprzątanie z pewnością jest przyjemniejsze niż w zwykłych :) no i ten błysk brilątów


welon, a raczej moskitiera ;) chyba jedyny na panieński, do którego nie przymocowano kutasików [wcześniej takiego nie spotkałam...ewentualnie różki i królicze uszki... tak czy siak wszystko jakieś takie tandetne... jeśli coś może być bardziej tandetne od moskitiery zamiast welonu :P]




Coś na po ślubie 
[i wcale niekoniecznie mam na myśli poślubną noc]
chyba najbardziej przydatny 
spośród wszystkich w/w
Ozdobne pudełko na ślubne pamiątki dla Panny Młodej...

już w tej chwili moje magic-pudełko po easytone'ach, czyli ślubne jest pełne :) po ślubie będą mogły wylądować w takowym kolczyki, bransoletka, ozdoby do włosów, podwiązka, welon... 
nie wiem czy w takim niewielkim bym się pomieściła?
jak zwykle chomikuję... także ślubne przydatności

PREZENTY DLA RODZICÓW
propozycji jest kilka i wszystkie wg mnie jak najbardziej trafione!
nie wiem tylko co wybierzemy :)
nie wiem czy z tymi statuetkami to nie przesada...ale zawsze w razie czego możemy kupić dwie sztuki
można wręczać oskary w ciekawy sposób a takie humorystyczne ogarnięcie tematu nie będzie wiązało się z presją wzruszenia :)

Ramka na zdjęcia z dzieciństwa, fotkę wspólną i ślubną oraz kartkę z podziękowaniem [za 45zł! niesamowita cena jak za taką ramkę 25x26cm]


taka z passpartout też jest niezła! dobry pomysł z wrzuceniem w taką ramkę także zdjęć z dzieciństwa :)

chyba nie ma sensu inwestować w wielką ramę...raczej na pewno sprezentujemy rodzicom po ślubie albumy ze zdjęciami albo foto-książki [choć to nie do końca pewna opcja,k bo średnio mi się podobają, a nie wiem co na to Rybcio]

a tego typu, taka czarno biała idealnie nadałaby się dla świadków i świadkowych - na fotkę, na której jesteśmy w szóstkę
a tu jeszcze fajne pomysły na panieński...strasznie mi smutno więc decyduję się na wiarę w cuda...oby Misiowi udało się przybyć za dwa tygodnie...damy radę z Rybkiem ogarnąć temat panieńskiego, ale bez Szarlotty to nie taka sama atmosfera i szpas na jaki się nastawiałam
1.lusterko-serduszko 2.wachlarz [muszę się w tym celu do chińczyka przejść] 3.koralikowe serduszko - zawieszka na alkohol 4.wachlarz drewniany 5.papierowe parasolki 6. rękawiczki dla Niego :D

no i na koniec coś do iście rybkowej sesji foto lampiony pływające! ja jestem totalnie oczarowana!

a także humoreska z joemonstera :O dla powrócenia do tematyki poprzedniego wpisu


* * *
czekam na telefon od R i dla zabicia czasu i nudy obejrzę sobie jakiś film...

tak tu pusto..

1 komentarz: