sobota, 13 listopada 2010

Oleńko to jak mnie kochasz dodaje mi skrzydeł! Bombe urodzinki, i dziękuję za miłość!

Ja w oczach ideała...
Jest milion rzeczy których nie robisz dobrze, a robisz je najcudowniej na świecie

1.przytulanie wychodzi ci cudnie
2.robisz cudowne niespodzianki
3.kochasz mnie w sposób idealny, nie można tego robić lepiej MOŻNA, WŁAŚNIE TO ROBIĘ
4.łapiesz mnie za rączkę
5.czekasz na swoją spóźnialską Rybulaśkę..laśkę...laśkę i się nie denerwujesz TO JEST LAŚKOWE FAJNOTKOWE
6.pięknie śpiulkasz NIE WIEM BO ŚPIĘ :)
7.zarzut nogą na Rybkę to trik, którego nie potrafi wykonać nikt inny na świecie :D
8.jesteś uczynny
9.jesteś honorowy
10. jesteś kochany i robisz cudowne przysługi
11.masz najlepszy na świecie charakter NIE! ALE DZIĘKUJĘ ŻE GO TOLERUJESZ
12. 'zrobiłeś' dwa największe na świecie szczęścia - szczęścia mimolaśne które kochają Cię ponad wszystko i samo to powinno być dla Ciebie codziennie wielkim dowodem, że jesteś ideałkiem KTÓRE KOCHAM NAJBARDZIEJ NA ŚWIECIE, A CIEBIE JESZCZE BRADZIEJ BO "TY" I DZIĘKI TOBIE MAM TO SZCZĘŚCIE
13.jesteś moim oparciem, wspierasz mnie zawsze i wszędzie, w każdej sprawie...ba...nawet jak nie wiesz że mnie wspierasz to mnie wspierasz STARAM SIĘ
14.jeśli tylko możesz to pomagasz
15.jesteś łebski i szybko się uczysz OJ TAM :)
16. dostajesz super ocenki i same pochwałki WŁAŚNIE NIE DO KOŃCA... ALE NAJLEPSZA POCHWAŁA TO RYBCIOOLCIOWACHWAŁKA
17. pysznie gotujesz TRZEBA COŚ UPICHCIĆ
18. nauczyłeś mnie miliona rzeczy DZIĘKUJĘ
19. zmieniłeś mnie i dzięki Tobie czuję się lepszym człowiekiem ODNALAZŁAŚ MIŁOŚĆ
20.masz super komputerek...tak jak i ja ale to Ty go wybrałeś bo znasz się na wszystkim
21.zaharowujesz się [a może 'tyrasz' ;)] żebym ja nie musiała pracować i jednocześnie mamy dla siebie dużo czasu bo wolisz pracować po nocach niż marnować czas przy mnie na prackę PRACOHOLIZM TO ZALETA
22. wszyscy, których znam bardzo Cię cenią :( RACZEJ CIEBIE
23.masz chwytliwe stópasy I SIĘ TEGO NIE WSTYDZĘ
24.zawsze potrafisz mnie rozśmiechujkać bo masz cudne poczućko humoru DEBILAŚNE :)
25.masz najlepsze na świecie serduszko
26.robisz świetne pompony do szalików, nawet jeśli robisz je pierwszy raz WOW
27potrafisz zaakceptować moje liczne wady i kochać mnie mimo ich - NIE PRAWDA, NIE MASZ ŻADNYCH WAD
28 dajesz się obwąchiwać, obśliniać i okładać łapą Boncikaski TROSZKĘ
29. masz piękne brewki, które robią cudne ksztalty jak się uśmiechasz najcudowniej w świecie
30.cieszysz się że mam IZITOŁNY UWIELBIAM JAK O NICH TAK MÓWISZ
31.masz sexy tyłasek
32.Twoje oczki patrzą na mnie z cudowną miłością NAJWIĘKSZĄ
33.Każdy widzi że szczerze i wiecznie się kochamy, to się czuje i to się wie że my do siebie cudnie pasujemy TAK
34.dla mnie przezwyciężasz lęki
35.jesteś cudownym kierowcą NAJWAŻNIEJSZA W ŻYCIU OPINIA, TO TWOJE ZDANIE
36.masz świetny gust MAM CIEBIE!
37. uwielbiam Twoją fryzurę DZIĘKUJĘ
38. pięknie się ubierasz, ale kocham to że słuchasz moich rad i wskazówek :) ZAWSZE
39.Twoje łapki i ramiona zawsze są gotowe żeby mnie ogrzewać CIEPLUSZEK
40.jestes bardzo fotogeniczny NIEPRAWDA - TO NA 100%
41.niesamowite jest to jak pokochałeś FRIENDSów DZIĘKUJĘ
42.kochasz dzieciaczki
43.chciałabym żeby Mimol, mój syncio kochał mnie tak, jak Ty kochasz swoją Mamę DZIĘKUJĘ
44.nie niszczysz rzeczy NO MOŻE TROSZKĘ
45.potrafisz kupić super rzeczy które nie są najdroższe ale tak wyglądają :) cool :D FILOZOFIA RYBKOWEGO ŻYCIA
46. zawsze potrafisz się odnaleźć w sytuacji
47. jesteś kochanym cwaniakiem i dobrze kombinujkasz, bo ja jestem gapowata
48.lubisz pyszne jedzonko :(
49.pozwalasz mi na przeciągające się drzemki w środku dnia KOCHAM TWOJĄ MINKĘ JAK ŚPISZ

KOCHAM I DZIĘKUJĘ...
TO LAT

1 komentarz:

  1. słodkaśnie :)
    cudne dopiski choć z numerkami:
    11
    13 <- tak zawsze!!!
    15 <-100XTAK a nie 'oj tam'!!!
    16 <-nieprawdato
    21 <- nie można przesadzać :(
    22 <- CIEBIE! wiem, co piszę :)
    44 <- jak ja Ci zniszczę to tak
    SIĘ NIE ZGADZAM
    OĆKO!!!!!!!!!!!!
    a tutaj małe zmianki
    27 <- noooo dobra...choć sama się oszukuję tym z czym się zgadzam :D jestem Rybaską więc muszę być ideałką...automatycznie :D
    17 <-popieram...w niedzielkę pichcimy ciasteczka :D
    40 <-dowody wkrótce :D [i wcale Ci nie grożę :)]

    OdpowiedzUsuń