piątek, 18 czerwca 2010

# 2 girls just want to have FUN





Mam już nieomal kompletną koncepcję mojego wieczoru panieńskiego
cele są 3:
1- ma być dla mnie niezapomniany
2- nie może zostać zapomniany przez GIRLs
3-chcę aby każda miała cudną pamiątkę :)

później przybliżę Wam koncepcję Adba-babek [czyli tzw. TEMAT PRZEWODNI]

póki co słów kilka nt. prezentów dla dziewczyn:

chcę przygotować spersonalizowane kieliszki
wzór znalazłam ja jednej z amer. stron
Prezentują się następująco:

albo tylko panterkowe, bo te literki mogą się okazać pracochłonne
poza tym nie wyglądają najlepiej...


lepiej może zrobić zawieszki n
a kieliszki też spersonalizowane żeby każda miała swój :)
turkuskowy byłby dla Szarlotty, ona baaaardzo lubi turkusik z resztą tak jak ja :)

A moja cudna świadkowa dostanie Sutter Home :) nasze ulubione różowe winko :) tylko torebeczka nań będzie raczej róóóóóżowa :) jak winko :)

Te kryształki Swarovskiego też są suuuuper :)
reety czeka mnie masa rękodzielnictwa!
jeśli każdy z gości ma dostać aniołka albo serduszko i masę masę różnych innych HANDMADEowych zaproszeń, podziękowań, karteluszek... oj trochę tego będzie na szczęście do pomocy mam mojego ukochanego Rybka [nie zapominając o naszych bezapelacyjnie niezawodnych świadkach] i wiem na 100% że wszystko się uda
przecież UDAĆ SIĘ MUSI!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz