poniedziałek, 21 czerwca 2010

# 5 wierszyk

po pierwsze...
nie mogę spać :(
mocne kłucie w klatce uniemożliwia spokojny sen
a przecież wczoraj w nocy się nie wyspałam
:( oj troskliwy ze mnie miś i się przejmuję

po drugie...
wpadłam na zapisany jakiś czas temu pliczek z wierszykami jakie chcielibyśmy umieścić na zaproszeniach tak, by zamiast kwiatów dostać coś innego oraz poinformować gości o liście prezentów
zastanawiałam się nad rybkami w woreczkach do naszego akwarium, ale to nie byłoby chyba zbyt humanitarne dla rybek, by ktoś je po kościołach i ślubach ciągał :P
poza tym rybkowych woreczków mogłoby się zrobić od groma jakby każdy przyniósł jakąś rybeczkę... to chyba lepszy pomysł na prezent parapetówkowy ;)

wracając do wierszyków, to takie oto przypadły mi do gustu [czytałam R i też mu się podobały,choć najlepszy był wierszyk który wymyśliłam i niestety zapomniałam...ale jak raz się udało to może wymyślę kiedyś drugi równie dobry?]
***
Jeśli koniecznie z prezentem przyjść chcecie,
spytajcie o listę - przecież możecie.
***
Goście Drodzy, Goście Mili.
Radość byście Nam sprawili
w szczęście nasze inwestując
kupon totka nam darując,
oszczędzacie kwiatów moc,
co by zwiędły w jedną noc.
***
Zamiast nietrwałych ciętych kwiatów prosimy was drodzy Goście o obdarowanie nas kwiatami doniczkowymi które dłużej ucieszą nasze oczy.
[ucieszyłyby mnie ale nie mam już gdzie ich trzymać :(]
***
Szanowni Goście
Zamiast na kwiaty
wydawać pieniążki
przynieście prosimy
z dedykacją książki.
[super pomysł który chyba 'zmałpujemy' po Asi i Maćku :) uwielbiam książki zwłaszcza te z dedykacją! z rozczuleniem zaglądam do książek-nagród za dobre wyniki w nauce!]
***
Niech wiadomym
się stanie,
iż równie mocno
jak róża, tulipan
czy stokrotka
ucieszą nas kupony
Dużego Lotka.
[GREJT IDEA!]
***
Istnieje zwyczaj przychodzenia z bukietami,
lecz my słodyczy jesteśmy smakoszami,
więc jeśli macie ochotę podarować nam kwiatki,
przynieście zamiast nich wino lub czekoladki.
***
Drodzy Goście, Państwo Mili
Byście radość Nam sprawili
Mamy pomysł całkiem nowy
Naszym zdaniem odlotowy
Po co dźwigać bukieciki
Lżejsze będą kuponiki
Totolotka sami skreślcie
W Dniu Wesela nam przynieście
Któryś celnie trafić może
Gniazdo uwić Nam pomoże
***
Ku naszej radości
Prosimy Szanownych Gości,
Zaoszczędźcie nam dźwigania
I paczek transportowania,
Do koperty włóż banknocik,
A rozwiążesz ten kłopocik,
Lekko będzie w samolocie,
No i będzie po kłopocie.
***

A tu jeszcze wierszyk - podziękowanie dla gości :

Chcemy Ci za przybycie podziękować.
I ….……(np. aniołka) podarować.
Byście nas miło wspominali
nieraz do tego dnia myślami powracali.

to tyle, nie mam inwencji by napisać cokolwiek więcej mam kłucie i czarną noc za oknem

PS: odnośnie panieńskiego --> chcę przygotować go nieomal własnoręcznie, nie odmówię pomocy jeśli taka do mnie przyjdzie, ale nigdy nie miałam możliwości stworzyć sobie imprezki urodzinowej czy jakiejkolwiek tylko i wyłącznie mojej, dlatego chcę przygotować wieczór panieński zgodnie z moim scenariuszem a odnośnie prezentów dla GIRLs to sądzę że to miły akcent, dla mnie będzie tylko radością a nie powinnością :) sądzę że się ucieszą
z resztą nie wiem jeszcze może będą to nasze 'specjalne' kielonki na babskie wieczory u mnie w przyszłości? może wymyślę coś innego, jakiś inny prezencik dla każdej?
nie wiem jeszcze nic na 100%



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz